Oldalak


2010. október 2., szombat

Kreativ bloger dijat kaptam :)

Díjat kaptam! Szinte el sem hiszem, kreatív blogger díj, amit Kerától kaptam és nagyon köszönöm!

A vándordíj szabályai a következők:

  1. Meg kell köszönni.
  2. A logót ki kell tenni a blogomba.
  3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
  4. Tovább kell adnom 7 embernek.
  5. Be kell linkelnem őket.
  6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
  7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Akiknek szeretném tovább adni:

És jöjjön az a 7 dolog, amit el kell árulnom magamról:

  1. Szeretem a nyugalmat, a csendet, a jó levegőt, a természetet.
  2. Szeretek mindent ami kreatív és ötletes.
  3. Nagy vágyam, hogy egyszer Párizsban töltsem a szilvesztert.
  4. Néha nagyon is hiszékeny és naiv vagyok.
  5. Nem tudom úgy be osztani az időmet, hogy mindent meg tudjak csinálni amit, például aznapra beterveztem magamnak.
  6. "Vénségemre" jöttem rá én is, hogy tanulni, tanulni és tanulni, igenis kell.
  7. Félek attól, hogy mi vár ebben a világban a gyermekeimre.

7 megjegyzés:

Pálfalvi Zsuzsa írta...

JUUUUUJJJ! Hát ez nagyon megtisztelő, hogy eszedbe jutottam!! Nagyon-köszönöm! De elsősorban gratulálok a díjhoz NEKED!

Unknown írta...

Szivesen, kedves Zsuzsa! Úgy gondoltam, hogy az aki, főzöcskézés mellet, gyöngyfűzésel foglakozik és az ásványok erejét is kutatja az meg érdemel egy kreativ blogger dijat. Nem? :)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

:o)!!

Aledi írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy.
Párizsba tarthatok veled? :)

Unknown írta...

Aledi
Szivesen.:) Én örülnék neki, ha velem tartanál. :) Majd szólok... :)

Berjo írta...

Nagyon köszönöm a díjat, nagyon kedves vagy, hogy rám gondoltál!

MELI-BEADS írta...

Kedves Erika!Nagyon kedves vagy,hogy rám is gondoltál,köszönöm.