Oldalak


2010. május 12., szerda


2005-ben volt az esküvőm, 30 évesen és imádtam azt a napot az elejétől a végéig, mint a mesékben, az a nap volt a legszebb nap az életemben. Minden jó volt, igaz esett az eső, az utolsó hó maradékot tapostuk mikor a képeket készítettük, de gyönyörű volt, és én is az voltam. Sosem tartottam szépnek magam, sőt, de aznap imádtam magam, kisminkelve, szép ruhában ... nagyon, nagyon szép nap volt, a legszebb. A gyermekeim születése pedig egy mély és meghatározó élmény volt, azért nem soroltam a legszebb napjaim közé mert a szülés önmagában nem szép, kellemetlen és fájdalmas. Az más dolog hogy a vég kifejlete az egy csodás kis csöppség, de abban a pillanatban amint megérkezik közénk felelősséget hárít reánk, felelősek vagyunk az ő kis életéért, egészségéért, jólétéért.
În 2005 a fost nunta mea şi acea zi a fost cea mai frumoasă zi din viaţa mea, de la început până la sfârşit. Totul a fost superb, deşi plouase puţin, iar pe alocuri se mai vedeau şi ultimele rămăşiţe de zăpadă, dar cine a luat în seamă? Eram mireasă, frumoasă iar restul nu a mai contat ... . Niciodată nu m-am văzut frumoasă, chiar din contră, dar în ziua aceea pot să spun că m-am adorat, am fost foarte fericită, frumoasă, machiată, într-o rochie superbă ... a fost o zi minunată! Naşterea copiilor mei a fost un moment marcant în viaţa mea, şi motivul pentru care nu specific aceste două zile printre cele mai frumoase zile, este faptul că naşterea în sine nu este ceva frumos, este grea şi dureroasă. Este cu totul altceva că în final se naşte -şi la propriu şi la figurat- ceva frumos şi încântător, însă în acelaşi moment când vine pe lume, te copleşeşte sentimentul de răspundere, de grijă pentru o făptură mică şi nevinovată, pentru sănătatea şi traiul lui bun.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

tenyleg nagyon gyonyoru es boldog mennyasszony voltal. Anyu

Csilla írta...

Csini ara voltál nagyon! Még nagyon sokszor 5 ővet kívánok nektek! Nekünk áprilisban már a 14-ik volt.