Oldalak


2011. május 10., kedd

Majális

Vasárnap, a Nagyváradi várban tartották a majálist. Persze mi is elmentünk a gyerekekkel és jött öcsém is a fiával. A gyerekek nagyon jól érezték magukat. Ugráltak, vonatoztak, ettek vattacukrot meg főt tengerit. A kajás standot csak lefotóztam, most nem ettünk, hideg volt leülni és nagyon fújt a szél. Kürtös kalácsot sem vettem, szerintem nagyon drága volt, 11 lej egy darab, kb. 700 Ft.
És akkor a buli képekben:





Kifelé menet, megálltunk egy kis színpadnál ahol bárki kipróbálhatta tehetségét. Persze, hogy ezt sem hagytuk ki.



6 megjegyzés:

Monica írta...

Húúúúúúúú, én mikor utoljára arra jártam, még 5 lejért le sem hajoltunk az utcán. 1000 lejért egy csokit kaptam csak...
Limaránál van most jó kürtőskalács recept. Itt 100 dinár egy kalács, kb. 300 Ft.

Unknown írta...

Ezek szerint rég volt mikor nálunk jártál! Itt az ideje, hogy újra elgyere. :))

lotus art írta...

Gaby Erika ce dumineca frumoasa si ce copii fericiti!O imbratisare

Névtelen írta...

Majus , majalis eljen Majus elseje.
Jok ezek a rendezvenyek . Eleg ranezni a gyerekekre es az a mosoly es boldogsag , mindent elmond . Valtoznak az arak , emberek ,de nagyon jo nezni es szinte erzed az illatokat. En szerettem az ;;ilyen unnepeket;; , meg a felvonulasok es zaszlovivesek sem vettek el kedvunk a delutani mulatsagtol
. Igaz szinte mindig meglogtunk , kulonbozo kifogasokkal . Jo volt most nezegetni a kepeket , magam nem voltam az iden . PUSZI NEKTEK . Anyu

Unknown írta...

Mulţumesc Lotus! Mă bucur tare mult că ai trecut pe la mine! :)

Timike írta...

Megszülettek az új tehetségek, látom lázba hozta őket a színpad. Az én nagy fiam is szereti a hasonló rendezvényeket, szerintem a lányaidnak jó háttértáncosa, vagy vokálosa lenne:) Örülök, hogy szép volt a majális, nálunk sajnos esett az eső.