Oldalak


2011. június 14., kedd

Mától románul is – De azi şi în limba română

Dragă Roxana, îţi mulţumesc că datorită ţie, voi reîncepe să-mi scriu blogul, şi în limba română. Aşa am început, scriindu-l în ambele limbi, dar cum pe parcurs nu am primit comentarii în limba română, (sau dacă am primit câteva, persoanele respective se pare căci cunosc şi limba maghiară, deoarece au înţeles despre ce am scris), am considerat că nu mai are rost să scriu în două limbi. Dar acum, se pare, că tot mai mulţi cititori români îmi vizitează blogul şi din respect pentru ei şi în special pentru tine Roxana, voi scrie şi în limba română.




Mivel egyre több román anyanyelvű olvasóm néz be hozzám és különösen Roxána az, aki kérte is, hogy szeretné érteni miről írok, mert tetszenek neki a dolgaim, úgy döntöttem újra két nyelven fogom írni a blogomat.

1 megjegyzés:

doralina írta...

Uraaa!Macar pot face si eu acele delicatese!