Oldalak


2010. december 2., csütörtök

Kincsesláda és nyeremény neszesszer

Tamással cseréltem ezt a kis szépséges ékszerdobozt! Amint látszik nagyon ügyes és kreatív "fiatalember" (mivel nem tudom az életkorát, de nekem úgy tűnik hogy elég fiatal, ezt a megszólitást választotam). Ő festette kívül és belül is a ládikát. (az ékszereket, már én tettem oda a hatás kedvéért). Kicsit aggódott, hogy valyon a belső szín tetszik e majd nekem, de megnyugtatlak Tamás, tetszik, a halvány lila tényleg nagyon "csajos szín". :)) Már van pár dobozom, valamiért szeretem őket, így már egy kissebb kollekció része lesz ez a szafaris darab is! Köszi Tamás!



Ezt a neszesszert Ramimaminál nyertem! Nagyon jó és praktikus, vidám és nőies! De a nyereményem nem érkezett egyedűl, cukorka és macik kisérték az útját. :)) Nagyon köszönöm, Ramóna!


5 megjegyzés:

Pálfalvi Zsuzsa írta...

De jó kis doboz és milyen gyönyörű neszi! Igazán elégedett lehetsz GAbi:)

Hegyi Tamás írta...

:D Tamás életkora: 22
Örülök, hogy tetszik!

Unknown írta...

Hu, hat teged mostansag nagyon elhalmoztak ajandekokkal, szamodra valoban az "ajandekozas" honapja ez a december:)
A dobozkadat imadom! En is "doboz maniaban" szenvedek millio egy kis es nagy, papir, fem es fa dobozkam van:)

Gabriella írta...

Nagyon jól néznek ki.... Tamás pedig fiatal. :-)))

Unknown írta...

very very beautiful