Oldalak


2011. január 1., szombat

Sorsolás!!!

Először is, szeretnék, mindenkinek Boldog Új Évet kívánni! Sok sok szeretetet és egészséget az elkövetkezendő esztendőre!

Még, meg szeretném köszönni mind a 33 részvevőnek, hogy itt voltak és velem játszottak!:-))(Ibolyát is beleszámoltam, ő, a "Játék! Még egy nap!" bejegyzésnél jelentkezet a játékra)

Annyira örülök, hogy ilyen sokan jöttetek!




Ez volt az első sorsolásom és olyan furcsa érzések kavarogtak bennem, mikor elkezdtem összehajtogatni a kis pappír csíkocskákat és olvastam a neveket. Mindegyik pappírnál olyan érzésem volt bár csak ő nyerné meg, mindenkihez kapcsolódott valami szép emlékem. Furcsa volt ez az érzés, ez a kötődés.

Na de összeszedtem magam és következet a sorsolás!

Az nyertesek pedig...


Tipikos, gratulálok!



Kedy, gratulálok!



m, gratulálok!



szuzsii, gratulálok!


Megkérem a 4 nyertesemet, hogy küldjék el a címet ahova tudom majd postázni a nyereményüket.


Szívem szerint mindenki nyert volna, de ezt sajnos nem tudom megoldani. Nagyon szépen köszönöm, hogy itt voltatok és remélem mihamarabb, újra játékot hirdethetek és talán akkor a többiek is nyerhetnek!!!

22 megjegyzés:

ildikebak írta...

Nos én nem játszottam(idő hiány) de GRATULÁLNI szeretnék mindenkinek! és főleg neked Erika nagyon ügyes vagy :-)
"Le a kalappal előtted :-) "
Pusza Ildi :-)
éssssssssss
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK

Unknown írta...

Köszi Ildikém! Neked is a legjobbakat kívánom!
Aztán legközelebb, remélem te is itt leszel! :))
Puszi

horimarika írta...

Gratulálok a nyerteseknek! És a játék szervezőjének is :))
BÚÉK!

Belinda írta...

Gratula és BUÉK a nyerteseknek!:)

Cimbilimbi írta...

Gabi köszönöm a játékot, gratulálok a szerencséseknek. Nem irigykedem, nehogy aztán egész évre besárguljak :D Nem is szomorkodom, nekem van már tőled szép tálkám, jó Karácsonya volt, főhelyre tettük!

batorba írta...

Gratulálok a nyerteseknek, és gratulálok neked is a szervezésért!!!! Amúgy meg nagyon boldog új évet kívánok nektek erőben, egészségben!:-)))
Csilla

Reka írta...

Boldog Uj Evet!!!!

latinka írta...

Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

N. Adri írta...

Gratulálok és boldog új évet!

xJuDesign írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Búék!!!

Kedy írta...

NAGYON-NAGYON-NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!! Sosem nyertem még, pedig annyi játékra jelentkeztem! Örülök, hogy pont a tiéden nyerhettem! :)

Bernadett írta...

Gratulalok.:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Köszi Gabi a játékot,gratula és BÚÉK a boldog nyerteseknek!

Unknown írta...

Köszönöm mindenkinek, hogy visszajötettek és megjegyzést hagytatok!
Kedy, én jobban örülök, hogy te ennyire örülsz! :))

Kőrösi Mercédesz írta...

Jaj de jó!!! Nagyon örülök én is, köszönöm Gabi!!! Küldöm a címet és nagyon köszönöm!!!! :)))))
És nagyon aranyosat írtál, megható:)

kikocs írta...

Köszönöm én is a játékot, és gratulálok a nyerteseknek! :)

tipikos írta...

BUÉK!!! Most vettem észre, hogy nyertem! Minden évem így kezdődjön!!! :DDDD

Unknown írta...

Ez nagyon szuper!!! Minden nyertesem jelentkezett, szuzsii emailben örvendezett! :))

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Nagyon szép lett a háttér Gabi!!!!!:)))))))finom,elegáns

Unknown írta...

Köszi, Zsuzsa! Annyi sokból lehet választani, hogy bele kell zavarodni! :)))

Névtelen írta...

Gyonyoru az uj bloggod , tudod a zold nem a kedvencem , de igy elkeszitve nagyon szep.
Puszi anyu.

kikocs írta...

jól vagytok? rég nem jelentkeztél!