Oldalak


2011. január 15., szombat

Újra itt! :)

A szünetben elkészültek, a nyertesek ajándékai, ami kivétel nélkül célba is ért! Sőt még Grétinek is sikerült pár gombot küldjek a gombos játékához. Mindenkitől kaptam visszajelzést, úgy tűnik sikerül mindenhol örömet szerezzek! Képekkel sajnos nem szolgálhatok mivel már nem érkeztem fotókat is csinálni. :(( Viszont tipikosnál már látható az övé!
Küldtem mindenkinek egy üvegtányérkát is, más más méretben és mintával, kivétel szuzsii, neki gyöngyöket küldtem. Blogja nincsen, de a Picasa webalbumoknál meg lehet tekinteni az ő általa készített szépséges ékszereket és nem mellesleg gyönyörű fotóit. :)
Mivel a nyereményekről nincsennek fotóim, mutatok pár képet a kertünkben nyíló hóvirágról.

Jövök még pár munkámmal amiket karácsony előt készítettem. :)

3 megjegyzés:

Reka írta...

Nagyon ugyes vagy, tenyleg mindenhova elersz.
A hoviragokat latva elcsodalkoztam, nalunk meg ho van, jeg van, tel van :-)))). Szep napot.

Kőrösi Mercédesz írta...

Gyönyörűek a virágaid és a fotóid is, Gabi! Hamarosan én is jelentkezem a szépséges ajándékokról készült képekkel:)
Köszönjük itt és még 1000x!!!

Unknown írta...

Réka, nálunk nagyon tavaszias az idő, de most nézem, hogy kint fagyott rendesen az éjjel. Azért nem adja könnyen magát a tél! :)

Köszönöm m, mint már irtam neked is, annál nagyon köszönet talán nincs is, mint mikor örülnek munkájának és ilyen kedves szavakat kap az ember! Én köszönöm, Neked, Nektek!!!